-->
امریکی سپریم کورٹ سوشل میڈیا کمپنیوں کو مواد کا ذمہ دار کیوں نہیں ٹھہراتی؟

امریکی سپریم کورٹ سوشل میڈیا کمپنیوں کو مواد کا ذمہ دار کیوں نہیں ٹھہراتی؟

سپریم کورٹ کا یہ فیصلہ ان مقدمات میں زبانی دلائل سننے کے تین ماہ بعد سیکشن 230 کے نام سے موسوم   ایک قانون کے تحت آیا ہے۔ یہ قانون انٹرنیٹ کمپنیوں کو ان پر موجود مواد کی بنا پر مقدمات کے ذریعے انہیں مورد الزام ٹھہرانے سے محفوظ رکھتا ہے۔

from امریکہ - وائس آف امریکہ https://ift.tt/eUuhDov

Related Posts

0 Response to "امریکی سپریم کورٹ سوشل میڈیا کمپنیوں کو مواد کا ذمہ دار کیوں نہیں ٹھہراتی؟"

ads

ads 2

Iklan Tengah Artikel 2

ads 3