
امریکی سپریم کورٹ سوشل میڈیا کمپنیوں کو مواد کا ذمہ دار کیوں نہیں ٹھہراتی؟
سپریم کورٹ کا یہ فیصلہ ان مقدمات میں زبانی دلائل سننے کے تین ماہ بعد سیکشن 230 کے نام سے موسوم ایک قانون کے تحت آیا ہے۔ یہ قانون انٹرنیٹ کمپنیوں کو ان پر موجود مواد کی بنا پر مقدمات کے ذریعے انہیں مورد الزام ٹھہرانے سے محفوظ رکھتا ہے۔
from امریکہ - وائس آف امریکہ https://ift.tt/eUuhDov
from امریکہ - وائس آف امریکہ https://ift.tt/eUuhDov
0 Response to "امریکی سپریم کورٹ سوشل میڈیا کمپنیوں کو مواد کا ذمہ دار کیوں نہیں ٹھہراتی؟"
Post a Comment